اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیر بهره‌برداری سدهای شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان خبر داد

رهاسازی آب کینه‌ورس در زنجان/مدیریت سدها در زنجان انجام می‌شود

مدیر بهره‌برداری سدهای شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: به منظور مدیریت سدهای زنجان، آب کینه‌ورس رهاسازی شده است.

رهاسازی آب کینه‌ورس در زنجان/مدیریت سدها در زنجان انجام می‌شود

علی عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور کنترل وضعیت آب رهاسازی آب سد کینه‌ورس انجام شده است. 

مدیر بهره‌برداری سدهای شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه رودخانه ابهررود از خرم‌دره آغاز و در مسیر ابهر قرار گرفته و به قزوین می‌رسد، افزود: سد کینه‌ورس 16 میلیون مترمکعب آب ذخیره شده دارد. 

وی با اشاره به اینکه رهاسازی آب‌ پشت سد کینه ورس با هدف کنترل حجم آب پشت سد و سیلاب‌های بعدی انجام می‌شود، اضافه کرد: این رهاسازی تحت مدیریت شرکت آب و فاضلاب انجام شده و خسارتی به دنبال نداشته است. 

عباسی با اشاره رهاسازی آب سد کینه‌ورس با هدف جلوگیری از خسارت‌های احتمالی انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی در استان، ظرفیت سد برای کنترل سیلاب‌های بعدی مورد نیاز است. 

مدیر بهره‌برداری سدهای شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به وجود ظرفیت برای ذخیره‌سازی آب در سدهای بزرگ زنجان عنوان کرد: آب این سدها برای مصرف در فصل تابستان ذخیره می‌شود. 

وی با بیان اینکه مدیریت سدها در دست شرکت آب منطقه‌ای زنجان است، بیان کرد: احتمال سرریز شدن آب سد در زنجان تنها در سدهای کوچک وجود دارد که جای نگرانی نداشته و خسارتی ندارد. 

عباسی با هشدار به مردم در مورد حضور در مسیر رودخانه‌ها تاکید کرد: در روزهای بارانی احتمال وقوع سیل در مسیل‌ها زیاد است و باید از تردد و چادر زدن در این مکان‌ها خودداری کرد. 

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول